Ürün ve hizmetlerimizin kalitesi ekibimizin kalitesiyle başlar. Bu nedenle Mimaki, çalışanlarına öncelikle insan olarak değer verir. Amacımız, huzur ve dayanışmanın yeşerdiği bir çalışma ortamı sağlamaktır.
Açık Pozisyonlarımız
Teknik Destek Mühendisi
Referans: EUA-0511-6-3
Açık pozisyon sayısı: 2
Lokasyon: Mimaki Eurasia Merkez, Beylikdüzü, İstanbul (Avr)
Referans: EUA-0511-6-3
Açık pozisyon sayısı: 2
Lokasyon: Mimaki Eurasia Merkez, Beylikdüzü, İstanbul (Avr)
1. KURUMSAL ROLÜ
Mimaki Yetkili Bayi’lerine makine ve yardımcı yazılımların kullanımı ve arıza durumlarında teknik destek ve eğitim vermek.
2. TEMEL SORUMLULUK ALANLARI
a) Bayilere makine ve yazılımların kurulumu, kullanımı, güncellemeleri, bakımları ve problemlerin giderilmesi konularında destek ve eğitim verilmesi
b) Fuar ve tanıtım organizasyonlarında makinelerin kurulumu, kullanımı, tanıtımı ve demontajı
c) Makine ve yazılımların eğitim dosyalarının hazırlanması ve güncellenmesi
d) Showroom makinelerinin ayarlarının ve bakımlarının yapılması, güncelleştirme ve iyileştirmelerin uygulanması
e) Mimaki ISS sistemi üzerinden gelen garanti başvurularının incelenmesi ve değerlendirilmesi
f) Teknik destek departmanının ihtiyaç duyacağı malzemelerin talep edilmesi ve takibi
g) Mimaki ISS sistemi üzerinden gelen teknik destek taleplerinin yanıtlanması, takibi ve sonlandırılması
h) Ürün iyileştirmeleri, denemeleri hakkında testlerin yapılması ve raporlanması
3. DİĞER SORUMLULUK ALANLARI
a) Showroom ve diğer çalışma alanlarının temiz ve düzenli tutulması
b) Showroom bilgisayarlarının ve yazılımlarının güncel tutulması
c) Makine firmware ve Mimaki yazılımlarının test edilmesi
d) Bayi ve servislerden gelen arızaların raporlanması
e) Renk ve profil çalışmaları
f) Müşteri makinelerine yerinde kurulum ve servis hizmetlerinin verilmesi
Saha Satış Temsilcisi (Tekstil)
Referans: EUA-0502-5-2
Açık pozisyon sayısı: 1
Lokasyon: Mimaki Eurasia Merkez, Beylikdüzü, İstanbul (Avr)
Referans: EUA-0502-5-2
Açık pozisyon sayısı: 1
Lokasyon: Mimaki Eurasia Merkez, Beylikdüzü, İstanbul (Avr)
1. KURUMSAL ROLÜ
a) Oluşturulan stratejilerin sahada uygulanmasının sağlanması
b) Müşteri ve pazar analizlerinin yapılması
c) Bölgedeki aktivitelerde etkin rol almak
2. TEMEL SORUMLULUK ALANLARI
a) Mimaki markasının profesyonel ve kurumsal kimliğine uygun olarak temsil edilmesi
b) Dijital tekstil baskı çözümlerine yönelik mevcut ve potansiyel son kullanıcı ziyaretlerinin gerçekleştirilmesi
c) Gerçekleştirilen ziyaretler sonucunda gerekli ihtiyaçların belirlenerek satış hacmini ve verimliliği artıracak stratejilerin geliştirilmesi
d) İhtiyaç duyulan durumlarda Mimaki Yetkili Bayi ile satış süreci yönetilmesi
e) Son kullanıcıların takip sürecinde, geri bildirimler doğrultusunda ilgili departmanlar ile koordinasyon halinde son kullanıcı memnuniyetinin artırılması
f) Sektördeki ikame ürünlerin araştırılması ve satış koşullarının incelenmesi
g) Etkinlikler ve fuarlara destek verilmesi
h) Bölge Satış Müdürü’ne gerekli raporlamaların yapılması
3. ARANAN NİTELİKLER
a) Dijital tekstil baskı veya benzer sektörlerde tecrübeli
b) Süblimasyon ve direkt tekstil baskı teknolojileri ve süreçlerine hakim
c) Tercihen Lisans mezunu
d) İyi düzeyde İngilizce bilen
e) Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış
f) B sınıfı ehliyete sahip, aktif olarak araç kullanabilen
g) Esnek çalışma saatlerine ve yoğun seyahat temposuna uyum sağlayabilen
h) Takım çalışmasına yatkın ve etkin iletişim becerilerine sahip
i) İş takibi yüksek ve hedef odaklı çalışabilen